outsource

SEO Outsourcing Ne Demektir?

Outsource, kelime anlamı olarak, incelediğiniz, araştırdığınız çalışmanın ve ya nesnenin hakkında yeterli bilgi alabilmek ve kaynağına ulaşabilmek için etrafına bakmak, dış etkenler ve çevresini de incelemek anlamına gelmektedir.

Outsource, iş hayatına uyarlandığında kendi iş dünyası, kendi bünyesi dışından biriyle, yine kendi amacına, kendi müşterilerine ya da kendi işine hizmet vermek amacıyla iş birliği yaparak, karşılıklı destekle beraber çalışmasıdır. Bu iş birlikçi bir firma, bir kuruluş, bir başka web sitesi ya da bir bir başka uzman kişi olabilir.

outsourcing ne demek
outsourcing ne demek

Bir Firmanın Müşterileri İkiye Ayrılır

  • Dahili Müşteriler
  • Harici  Müşteriler

Dahili Müşteriler

Dahili Müşteriler, bir firmanın sattığı mal ya da hizmeti satın alan, yararlanan kişilerdir. Başka bir anlamda web sitesini gezen, google ya da başka bir arama motoru vasıtasıyla ziyaret ederek hizmetlerimizden, aktarım ve paylaşımlarınızdan yararlanan aynı zamanda ürün ve hizmetlerinizi kullanan satın alan, dış kaynaklı kişi ya da kuruluşlardır.

Harici Müşteriler

Harici müşteriler, aynı firmanın sattığı mal ya da hizmetin, sunduğu ürünü firma, şirket ya da web sitesi sahipleri, çalışanları, ortakları tarafından alan, kullanan, değerlendiren kişilerdir.

Outsource’nin Faydaları

-Müşterilere verilen hizmeti hızlandırdığı için, müşteri memnuniyetini artırır.

-Müşterilerle kurulan iletişimin düzenli ve sağlıklı olmasını sağladığı gibi, tek bir merkeze yönlendirir

SEO danışmanlığı aldığınız için sitenizin SEO ayarları kusursuz olacaktır.

-Müşterilerden gelen şikayetlerin çözüm süresinin kısaltılmasını sağlar.

-Satışa doğrudan veya dolaylı katkıda bulunulmasını sağlar

Pazarlama faaliyetlerinin çeşitlenerek artmasını sağlar.

-Ana firmanın verimliğini arttırır.

Firma açısından gerekli olan stratejik ve faaliyet bilgilerinin artmasına neden olur.

Analatik CRM’ye veriler ve girişler sağlar.

-Rekabeti güçlendirir, ve rekabetin avantajlarını saptayarak çözümlenmesini ve en iyi şekilde yararlanmasını sağlar.

-Firma ya da kuruluşun sergilediği imajı kaliteli ve güçlü bir hale getirir.

-Kampanyaların, reklamların etkin hale gelmesini aktifleşmesini sağlar.

Bir önceki yazımız olan Seo'da Anahtar Kelimenin Önemi başlıklı makalemizde Anahtar Kelime, Anahtar Kelime Analizi ve backlink hakkında bilgiler verilmektedir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir