kuyruklu anahtar kelimeler

Google’da Uzun Kelimelerle Arama

Google, arama terimlerinin soru cevap algısının artmasını sağlamak amacıyla, arama terimlerini genişletmeyi hedeflemeye başlamıştır. Bu yoldaki çalışmalarına devam ederken, arama terimlerinin yapısının daha uzun olmasını sağlamaya çalışmaktadır.

Seo çalışmalarınızı yaparken, ileriye dönük planlarınızda bu özelliğe değinmenizi öneririz.

Seo çalışmalarınızda, hedef olarak belirlediğiniz uzun arama kelimelerinin yoğun olmamasına, az rastlanır olmasına dikkat etmelisiniz.

Anahtar Kelimelerde Uzun Kuyrukların Önemi

Sitelerin hit almak, yükselmek için kullandığı anahtar kelimelerin, alakasız olması, google’ın sunduğu hizmet kalitesini olumsuz olarak etkiliyor.Kullanıcıların ziyaret ettikleri sayfaların, alakasız ve reklamla dolu olması, oluşan köprülerin kullanıcıları yorması ve zorlaması, google’ın iyi hizmet verebilmek amacıyla müdahale etmesine ve uzun kuyruklu anahtar kelimeleri uygulamasına önem vermesine neden oldu.

Uzun kuyruklu kelimeler için Seo çalışmalarında, sahtekarlık yapılması oldukça zordur.

Google'da Uzun Kelimelerle Arama

Google’da Uzun Kelimelerle Arama

Google’ın Değişen Metodları

Teknoloji ilerledikçe, Google’da gelişimin arkasında kalmadığı gibi etik bir biçimde adil dağıtım sağlayarak, hızla geliştirdiği methodlarıyla gelişimin önünde yer almayı hedefliyor. Akıllı telefonlarla birlikte, android uygulamalara ağırlık verdi. Artık herkes telefonuyla istediği yerden internete girebiliyor, aramalar yapabiliyor. Daha pratik olsun diye sesli aramalardan faydalandırdı. Arkasından konuma göre aramalar gündeme geldi. SEO uzmanlarına burada önemli görevler düşmeye başladı. Hızla gelişen metodları yakından takip ederek, çalışmalarına ona göre yön vermeleri gerekmektedir.

Uzun Anahtar Kelimeleri Tespit Ederken Nelere Dikkat Edilmeli

Hangi kelime gurupları, arama motorlarında etkili olur? Uzun kuyruklu anahtar kelimelerin kullanımı? Kullanıcılara nasıl nokta atışı yapılır? Bu sorulara cevap vermenin pek kolay olmadığı bir gerçek. Sizlere google’ın doğal olanı sevdiği göz önüne alınarak, anahtar kelime seçimi yaparken, site ziyaretçileri açısından düşünmenizi önerebiliriz. Sesli aramaların da gündemde olduğu günümüzde, bu özelliği de baz almanızı tavsiye ederiz.

Bir önceki yazımız olan Web Sitesindeki Seo Problemlerinin Tespit Edilmesi başlıklı makalemizde dil tercihi, Google Arama Botları ve SEO firması hakkında bilgiler verilmektedir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir